Klar til Industri ver. 4.0

Vore certificerede softwareudviklere kender alle hjørnerne i vores solide platforme. Vi har oparbejdet et mangeårigt erfaringsgrundlag, som dagligt bidrager til industriens smartere produktionsfaciliteter.

"Det er vores mission at vi i et tæt samarbejde med Jer i produktionsindustrien, projekterer og leverer den rigtige Industri 4.0 softwareløsning, således at I kan holde fokus på netop Jeres specifikke forretningsområde"

Industriel Internet Of Things er vores speciale, når det drejer sig om den smarte måde at producere på

Vi sørger for, at de mangeartede produktionsmoduler taler sammen – og at de også taler samme sprog. Vi indfanger de relevante data i produktionen, vi tester og sikrer 100 % verifikation og sporbarhed på emnet. Vi analyserer datafangsten og agerer med henblik på kvalitetsoptimering, således at fejlraten løbende reduceres og unødigt spild i produktionen fjernes. Samtidig sikrer vi dataudveksling mellem ERP systemet og produktionsapparatet, hvilket medfører en forenkling af de ofte komplekse interne arbejdsrutiner.

CIM.AS - Test Solutions, Production IT, Machine Vision, Big Data, and Development

Interface, datafangst, fortolkning af Big Data samt udvikling af test- og styresystemer er så afgjort vore kernekompetencer

Meet us at stand no. C-3828 at E-16, 6-8 September 2016 in Odense Congress Center

Mød os på E16 og hør mere om vores kompetencer – bl.a. indenfor fremtidens Internet of Things (IoT).

Besøg E-16's website for at læse det fulde program